Over ons
Compleet en uitgebreid assortiment
NutriSense levert niet alleen kwalitatief hoogwaardige sportvoeding, maar streeft ook na een uitstekende service te bieden. Met een uitgebreid en compleet assortiment en klantgerichte dienstverlening heeft u aan NutriSense als sportvoedingsleverancier een betrouwbare partner voor een duurzame samenwerking. Zo ondersteunen wij de verkoop naar uw klanten of leden met activerende marketingacties en sponsoring van evenementen. Daarnaast ondersteunen wij (top)sporters en begeleiders met uitleg en presentaties over het gebruik van sportvoeding en voedingsschema’s op maat.
Onze missie is om met het leveren van zogenaamde “Sports and Active Nutrition” (functionele voeding) een zinvolle bijdrage te leveren aan het behalen van de persoonlijke doelen van de actieve gezondheidsbewuste consument, (recreatieve) sporters en topsporters.
25 jaar ervaring
Bijna 25 jaar geleden introduceerde NutriSense als eerste in de Nederlandse markt een laag calorische vitamine drank zonder suiker. Vitaminewater is vandaag de dag niet meer weg te denken uit het toenemende aanbod van zogenaamde functionele dranken. Na deze succesvolle introductie volgt in 2000 het Amerikaanse sportvoedingsmerk Powerbar. Tot dan toe ging het om een kleine markt van duursporters, marathonlopers en triatleten. Inmiddels is het merk Powerbar uitgegroeid tot het bekendste sportvoedingsmerk op het gebied van topsport, duursport, teamsport en recreatieve sport.
In 2006 introduceerde NutriSense in samenwerking met de succesvolle schaatsploeg van TVM en de HAN University het product PeptiPlus; de eerste smaakvolle eiwit hydrolysaat sportdrank op de Nederlandse markt. Dit concept vindt veel aftrek onder top- en professionele sporters en valt tegenwoordig onder het in 2014 geïntroduceerde Nederlandse sportvoedingsmerk QWIN.
In 2016 maakte NutriSense de stap van niche distributie naar de ‘mass market’ en vinden inmiddels meerdere producten hun weg naar de consument via supermarkten en andere retailkanalen.
Vanuit deze steeds sterker wordende marktpositie introduceerde NutriSense in 2019 de proteïnerepen van Pandy; een nieuw eigentijds merk dat goed binnen het assortiment van NutriSense past op het snijvlak van sports- en active lifestyle nutrition. NutriSense hanteert een multi-channel aanpak en is met haar producten te vinden in de volgende kanalen:
-
(Duur)sport
NutriSense heeft een landelijke dekking via running-, wieler en sportwinkels en biedt een compleet assortiment, professionele presentatie en activerende marketingacties. -
Fitness
Met een ruime dekking is NutriSense binnen het fitnesskanaal goed vertegenwoordigd. -
Topsport
NutriSense voorziet zeer veel Nederlandse topteams en individuele topsporters van de juiste sportvoedingsproducten. En is actief in de samenwerking met sportbonden. -
Online
De producten van NutriSense zijn verkrijgbaar bij de grotere webshops. -
Evenementen
NutriSense verzorgt de sportvoeding tijdens evenementen, zoals marathons en wielertochten, en is aanwezig op expo’s en beurzen. Bekijk onze evenementenpagina.
Heeft u interesse in (een van) onze merken, bent u op zoek naar meer informatie of heeft u een merk/evenement dat u bij NutriSense onder de aandacht wil brengen?
Bekijk onze event partner pagina. Neem bij interesse vrijblijvend contact met ons op via info@nutrisense.nl.